Prekių pristatymas

6. Prekių pristatymas

6.1.  Pardavėjas įsipareigoja visas prekes išsiųsti per 2 darbo dienas. Jeigu yra nesklandumų, Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju ir rasti abiems tinkamą sprendimą. 

6. 2. Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų telefono numerį ir prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

6.3. Prekes, užsakytas dvipedutes.lt el.parduotuvėje, pristatys mūsų partneris UAB DPD Lietuva.

    6.3.1 Prekių pristatymas per DPD kurjerį. Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1 – 7d.d. Apie numatoma siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el.paštu. Už prekes galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais pinigais (turėkite lygią sumą – be grąžos). Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėkite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Į Kuršių Neriją pristatymas papildomai kainuoja 1,9EUR. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimo aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siuntą tvarkingai pristatyta.

    6.3.2 Prekių atsiėmimas iš DPD Pickup paštomatų. Siuntos į DPD Pickup paštomatus pristatomos per 1 – 5d.d. DPD Pickup paštomatai dirba 24val per parą, 7d per savaitę. Kai Jūsų siunta bus pristatyta apie tai būsite informuoti SMS žinute arba el.paštu. Prekes iš DPD Pickup paštomato galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. Už prekes galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes DPD Picup paštomate. Atsiimdami siuntą turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių te.: 8 5 210 6777.

Rašyk
Skambink